det här är mitt liv

–> jag lever min dröm

Men ja!

with one comment

Behövde nog inte köpa någon lott. Det kom nämligen en kallelse till kirurgmottagningen i brevlådan istället! Jag vet inte vad besöket går ut på, gissar att det är en ”något försenad” 1-års kontroll eller liknande? Det är ju snart 2 år sedan jag gjorde min operation men.. Bättre sent än aldrig gissar jag. Hur som helst så är det ju dom som beslutar om jag får bukplastik via landstinget osv, så nu kan ni tro att jag är glad!!
Läste igår att BMI-kravet för att få bukplastik betald via Jämtlands landsting är 26-27 och då klarar jag mig med god mariginal. Håll nu en tumme för mig!

Written by Marre

februari 23, 2011 den 2:15 e m

Publicerat i Allmänt

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tumme, Check! Hålla den, Check! Lycka till! :-)

    Camilla

    februari 23, 2011 at 5:58 e m


Lämna en kommentar