det här är mitt liv

–> jag lever min dröm

Härliga dagar

leave a comment »

I fredags kom Bettan hit och vi gav oss ut på promenad med Mio i barnvagnen och Colin på släptåg. Någon (jag) kom på den briljanta idén att gå vägen upp på Dockmyrberget och ta skoterleden tillbaka. Så det gjorde vi!

En av oss fick dra med hundkoppel som vi satte fast fram på vagnen och en fick skjuta på :) det var tungt som fan men två timmar senare var vi hemma igen! Då var det gott med lite fika!

Hela familjen var ute och handlade och stökade på i lördags. Då fick vi äntligen se renarna igen! Dom är så söta :) Lyckades fånga några på bild för en gångs skull. Systemkameran var givetvis inte med…

På lördagkväll blev det hotellmiddag med Peter, Annica och Alex och sedan fortsatte vi kvällen hemma hos oss. Trevligt och avslappnat som vanligt! :) det blev inte mycket sömn den natten men igår var det så fint väder så jag var tvungen att pallra mig iväg till Övsjö och åka lite skoter med Linda och Isabell. Riktigt skönt att vara ute!

Jag och pappa lagade mat och medan maten var i ugnen tog jag, mamma och Fantomen en promenad. Sen kom mina favvokillar oxå dit och åt med oss :)

Ja, det ser ut att bli en fin dag idag oxå så jag, Mio & Colin ska ut och skaffa lite fler fula fräknar!

Written by Marre

februari 28, 2011 den 9:30 f m

Publicerat i Allmänt

Lämna en kommentar