det här är mitt liv

–> jag lever min dröm

Lugn helg

leave a comment »

I fredags var jag till stan med kusin Bettan. Vi åkte vid lunchtid och kom hem på kvällen. Mio och Steffe var hemma och myste för sig själva :) Blev en del handlat, köpte en jättefin mössa på PoP och en ”Mina första år”-bok, så nu har jag lite att pyssla med! Får nog börja med att framkalla lite bilder :)

Igår kom Linda hit och vi spelade Mario på Wii och drack kaffe hela dagen typ! Lite beroendeframkallande :) Efter middagen åkte vi och hälsade på mamma och pappa en sväng. Dit kom även Linda och SM, så drack vi lite mer kaffe och babblade.

Idag har vi besegrat tvättberget som var gigantiskt. Med rentvätt. Jag har inga som helst problem med att tvätta, men det är så sjukt tråkigt att vika in det sedan! Men nu är det gjort :)

 

Nu är det inte så länge kvar till Favvomajs kommer hem från Norge! Yes!

 

Written by Marre

mars 27, 2011 den 1:48 e m

Publicerat i Allmänt

Lämna en kommentar