det här är mitt liv

–> jag lever min dröm

Äntligen!

leave a comment »

Igår gick det äntligen att vara ute lite! Vi åkte till Annica och Alex och satt ute i solen i typ tre timmar.. Med bara vanliga kläder! Det känns i ansiktet att solen tog lite fast det var sen eftermiddag :) Livet känns så mycket lättare när man slipper frysa!

Efter lite mat tog jag vagnen och gick en (för att vara jag) rask promenad bort till Linda & SM, där vi bakade och stökade på. Riktigt skön dag! Det kändes att man inte är van så mycket friskluft, man blir ju helt dödstrött av det :)

Idag ska det bära av mot Bräcke. Vaccination står på agendan idag istället, eftersom dom tydligen kom på att dom inte hade nån läkare i Kälarne igår. Bara någon timme innan vi skulle vara där. Snabba ryck… :(

I morgon blir det tårta! Mums :)

Written by Marre

april 15, 2011 den 7:26 f m

Publicerat i Allmänt

Lämna en kommentar