det här är mitt liv

–> jag lever min dröm

Londonweekend

leave a comment »

I fredags hade vi myskväll här hemma. Tacogratäng, päronpaj och Så ska det låta. Jag, min karl, min son och min vovve :) Kvällen till ära iförd OnePiece, såklart! Det ultimata mysplagget. Värt varenda krona! Vi var även tvungna att slå på värmen igen, riktigt ruskigt väder.. Tjocksockar på!

På lördagen var det dags för Mios kusin Malin att konfirmera sig. Eftersom vi inte trodde att Mio skulle uppskatta att sitta i kyrkan 1-1,5 timme så stannade jag hemma och Steffe åkte själv. Vi hade sån tur att vi fick komma på fikat utan att ha varit i kyrkan, så det blev jättegod smörgåstårta och smaskig chokladtårta i alla fall! 3 grader och ett evigt regnande var det hela dagen… Därav rubriken. Det har regnat tamejtusan HELA helgen!

Igår fick övervåningen ett uppsving, vi började möblera i ordning Mios rum, vek all rentvätt, sorterade ut urvuxna kläder och sedan städade vi även hela huset! Lagomt att pyssla med när det regnar… Nu är det bara gården som skulle fått sig en liten uppfräschning. Bara det torkar upp…. Solen skiner faktiskt precis nu, låt oss hoppas på en ljusare framtid :D

Written by Marre

maj 16, 2011 den 10:06 f m

Publicerat i Allmänt

Lämna en kommentar