det här är mitt liv

–> jag lever min dröm

Linda 25 år!

with 2 comments

I lördags var vi hos Linda hela dagen! Vi var först på plats, men inte sist därifrån i alla fall :) Smörgåstårta, hallon- & blåbärtårta, kärleksmums, punschkaka, hallon- & blåbärmuffins också lite pizza till middag på det och sen lite vin. Blandat med en massa kaffe. Finfint :) Hon fick en massa besökare (till slut.. vi fick vänta i 3 timmar på kaffe för vi sa att vi skulle vänta tills det kom nån fler!) och massa fina presenter också blev hon gammal på köpet också! Bäst jag duckar nu ;)

Hur som helst. Grattis i efterskott också min bästaste syster… ska leta fram någon bra bild lite senare. Har en del i gömmorna, hehe.

Written by Marre

april 18, 2011 den 7:57 e m

Publicerat i Allmänt

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tack söta du! Tur att jag alltid kan trösta mej med att du är mycket äldre! ;) Ducka behöver du inte göra än, men hittar jag nån ful bild här så kan du börja fundera på saken! ;)

    Linda Madelene

    april 19, 2011 at 7:44 f m


Lämna en kommentar