det här är mitt liv

–> jag lever min dröm

Rally!

with 2 comments

 

Idag har vi hälsat på jobbet igen. Detta inhandlades :)
Nu har vi varit i Stugun så det räcker och blir över. 2 ggr på mindre än en vecka!

 

Planer för påsk, anyone? Det blir ganska lite planer när de ”vanliga” påskaktiviteterna uteblir. Inte så mycket snö kvar, snart ingen is på sjöarna… Vem fan kom på att påsk skulle vara såhär sent?! Å andra sidan, det har inte varit något bra väder någon annan helg heller just, så man hade väl ändå inte kunnat vara ute! Men jag tycker att vi borde styra upp lite grillning eller liknande. Någon som är på?

Written by Marre

april 19, 2011 den 2:01 e m

Publicerat i Allmänt, Bäbisliv, Foto

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. klart man är på :) säg bara till så får vi se om jag är ledig ;)

    bettan

    april 19, 2011 at 2:22 e m

  2. Det verkar som att hela påsken redan är planerad? Men om ni vill kan ni ju kika förbi i Finntjärna och mysa lite o solen med oss? :)

    Linda Madelene

    april 20, 2011 at 7:34 f m


Lämna en kommentar